خانه ادیب (هتل مرشدی 2)

کاشان آنچنان شهر شگفتانگیزی است که هرگز گمان نمیکنید در پس این دربهای چوبی چه چیزی به انتظارتان است. در میان این همه عمارت، یکی از این عمارتها، هتل خانه مرشدی 2 کاشان است که 2 سال پس از افتتاح هتل خانه کاشی فاز اول بنای تعمیر آن نیز گذاشته شد تا مسافران از دیدن شاهنشین و آرامش بینظیر شهر کاشان که بوی گلاب و شربتهای خوشمزهاش زبانزد عام و خاصی هستند، شگفتزده شوند.هتل خانه مرشدی 2 به حق هتلی حیرتانگیز است. شاهنشینی شکوهمند و شربتخانهای جذاب دارد که کنجکاوی همه را برمیانگیزد. هر گوشه این هتل با معرفی تاریخچه آن در ادامه، موزهای زنده خواهد بود که از تاریخ کاشان صحبت میکند. سایرهتل های کاشانرا میتوانید در اینجا ببینید.

تاسیس هتل خانه مرشدی 2 کاشان

هتل یا بوتیک هتل سنتی مرشدی 2 در فاصله کمی از افتتاح اقامتگاه خانه مرشدی و تنها در عرض دو سال بازسازی و افتتاح شد. دربهای این هتل از سال 1397 بر دوستداران زندگی در خانههای تاریخی باز بوده و از گوشه و کنار دنیا میزبان مهمانان مختلف است.در مورد خانه مرشدی 2 حتما باید بدانید که این عمارت زیبا با آن طاقی جذاب و حیاطهای مرکزیاش، 250 سال قدمت دارد. این خانه پس از تغییر کاربری علاوه بر فضای دلنشین و گرم این هتل سنتی با معماری باشکوهی روبهرو میشوید که مجموعهای از بهترین گنجینههای ارزشمند این دیار همچون عتیقه جات، صنایع دستی، فرشها و گلیمهای دستباف بسیاری را درون خود جای داده است. بنای این خانه به صورت 2 طبقه است و به گونهای شعبه دوم هتل خانه مرشدی به شمار میرود. این هتل که به خانه ادیب نیز مشهور است اکنون پس از بازسازی تبدیل به محیطی فرهنگی جهت شناخت هر چه بیشتر تاریخ و فرهنگ ایران به تمام مهمانان این هتل تبدیل شده است.

اتاق ها و سوئیت های هتل خانه مرشدی 2 کاشان

این بوتیک هتل در زمان قاجار ساخته شده و داستانها برای گفتن دارد که کم کم خود را به شما نشان میدهند. هتل خانه مرشدی 2 دارای 17 باب اتاق و 16 اتاق دور تا دور حیاط در سردابهها است که خنکترین جای کاشان در تابستان هستند. در مورد هتل نیز باید به این مورد اشاره کرد که هتل دارای 2 ورودی است که یکی از ورودیها به طبقه پایین و دیگری به طبقه بالا راه دارد.هتل خانه مرشدی 2 (ادیب) کاشان با اتاقهایی مزین به معماری کاشانی با سقفهای بلند و طاقچههایی گچبری شده ساعتها شما را مشغول خود میکند. به این فکر کنید در خانهای با قدمت 250 سال هستید و داستانهایی که در این خانه گذشته است را بشنوید. رو به پنجرهها و دربهای چهار دری بنشینید و از جایی که هستید نهایت لذت را ببرید. از جمله اتاقهای هتل خانه مرشدی 2 کاشان میتوان موارد زیر را نام برد:

  • اتاق یک تخته(اقامت با صبحانه)
  • اتاق دو تخته توئین(اقامت با صبحانه)
  • اتاق دو تخته دبل(اقامت با صبحانه)
  • اتاق سه تخته(اقامت با صبحانه)
  • اتاق سه تخته شاه نشین(اقامت با صبحانه)
  • اتاق چهار تخته(اقامت با صبحانه) ظرفیت 1 نفر اضافه دارد
  • سوئیت چهار نفره(اقامت با صبحانه)
  • 4 نفره - 2 تخت دبل و 2 تخت سینگل
  • شاهنشین و سوئیت لوکس دو نفره مخصوص ماه عسل

از امکانات مشترک اتاقها نیز میتوان به مواردی مانند سرویس فرنگی، سشوار، یخچال، تلویزیون LCD، اسپیلت، سرمایش و گرمایش مرکزی، حمام، حوله وسایل بهداشت شخصی،بالکن قابل استفاده، امکانات لباسشویی اشاره نمود.

امکانات رفاهی هتل خانه مرشدی 2 کاشان

با رزرو هتل سنتی مرشدی 2 (خانه ادیب) کافیشاپ و فروشگاه را در کنارتان داخل اقامتگاه خواهید داشت حتی مهمانان برای صرف غذا، با ماشین به رستوران هتل خانه مرشدی 2 بیایند که البته به دلیل قدمت بنا بهتر است این کار انجام نشود. هتل خانه مرشدی 2 (خانه ادیب) برای مهمانانش نیز تورهای گردشگری در نظر گرفته که بسته به دلخواه خود میتوانند یکی را انتخاب کنند. همچنین هتل خانه مرشدی 2 کاشان دارای کافه و رستوران بسیار زیبایی است که محل قرار گیری آنها عبارتند از:

  • سالن صبحانه خوری طبقه منفی یک
  • رستوران ایرانی طبقه منفی یک
  • کافی شاپ طبقه اول
  • رستوران فست فود طبقه دوم

آدرس :کاشان ،میدان کمال الملک،خیابان فاضل نراقی،کوچه موحد پور،خانه ادیب

برای اطلاعات بیشتر روی سایت زیر کلیک کنید

https://adibhouse.ir/

اینستاگرام:

adibhouse