معرفی هتل عامری ها کاشان

هتل عامریها کاشان یکی از منحصربهفردترین و زیباترین بوتیک هتلهای ایران است. این هتل، بزرگترین خانه تاریخی کاشان به شمار میرود که قدمت آن به دوران زندیه میرسد. خانه عامریها، برای سالیان متمادی، تحت نظارت سازمان میراث فرهنگی اداره میشد. سپس مورد بازسازی قرار گرفت، تغییر کاربری داد و در سال 1393 به عنوان هتلی پنج ستاره، شروع به کار کرد. معماری اصیل ایرانی، گچبریهای ظریف سقف اتاقها و ایوان، حوض و فواره در حیاط، درختان و گلکاریها، شما را به مهمانی بهشتی در قلب کاشان میبرند. در حالی که فضای هتل عامریها کاشان، کاملا سنتی است، خدمات و امکاناتی در آن ارائه میشوند، مهمانان را غافلگیر میکنند. بنابراین اگر قصد دارید به کاشان سفر کنید و در جستجوی اقامتگاهی لوکس و تجربهای نو هستید، هتل عامریها کاشان را در صدر لیست خود قرار دهید.

انواع اتاق های هتل عامری ها کاشان

اتاقهای هتل عامریها کاشان، بر اساس متراژ، ظرفیت، و امکانات موجود در اتاق، دستهبندی میشوند. همچنین معماری هر اتاق، در هتل عامریها کاشان، متفاوت است. بنابراین پیشنهاد میکنیم، پیش از رزرو واحد مورد نظر خود، نگاهی به اتاق بیندازید. اتاقهای شاهنشین، اشرافی، درباری، اعیانی و بارگاه، پنج دستهبندی واحدهای اقامتی در هتل عامریها هستند. هر اتاق دارای سرویس بهداشتی فرنگی، حمام (در بعضی واحدها وان جکوزی یا وان حمام وجود دارد)، تلویزیون، یخچال، مینیبار، دستگاه چایساز، صندوق امانات و تجهیزات کامل بهداشتی است. چشمانداز اتاقها، رو به حیاط است که با وجود حوض مستطیل شکل، فوارهها، درختان و گلکاریها، منظره جذابی دارند. خانه عامریها، در بافت تاریخی کاشان قرار گرفته و در هنگام شب، سکوت دلانگیزی سراسر منطقه را فرا میگیرد و تجربه تکرارنشدنی از اقامت در یک خانه تاریخی برای شما به ارمغان میآورد.

معرفی رستوران و کافی شاپ هتل عامری ها کاشان

هتل عامریها کاشان، یکی از زیباترین معماریها را در نوع خود به نمایش گذاشته و از شما دعوت میکند تا سفری به بطن تاریخ داشته باشید و این اثر زیبایی شناختی را به تماشا بنشینید اما در این میان، معماری ایرانی را با سفرههای ایرانی، رنگینتر میکند تا نام هتل عامریها کاشان، در خاطر شما ماندگارتر شود. رستوران تالار آیینه، همان طور که از نام آن بر میآید، با تزیینات آیینهکاری، سالن اصلی غذاخوری در هتل عامریها کاشان است. این رستوران، صبحانه سلف سرویس را به طور رایگان برای مهمانان مقیم، سرو میکند و برای وعدههای ناهار و شام نیز آماده ارائه خدمات است. کافیشاپ هتل عامری کاشان به نام عامریانو، روی بام مجموعه قرار دارد. این بخش با کاشیهای لاجوردی تزیین شده، نورپردازی کلاسیک دارد و مبلمان مناسبی برای آن انتخاب شده تا فضای کاملا منحصربهفردی داشته باشد. در منوی عامریانو، انواع نوشیدنیهای سرد و گرم، کیکها و فستفودها گنجانده شدهاند.

امکانات هتل عامری ها کاشان

هتل عامریها کاشان، از چند خانه متصل به یکدیگر تشکیل شده است. در یکی از تونلها که دو خانه اصلی را به هم متصل میکند، میتوانید تاریخ مصور و مکتوب هتل عامریها را مشاهده کنید. این بخش، تونل تاریخ نام گرفته و خود، مانند موزه کوچکی است که گوشهای از تاریخ کاشان را به نمایش میگذارد. هتل عامریها کاشان، اتاقی را به سالن ماساژ اختصاص داده است. اما این اتاق با سالنهای ماساژ معمولی تفاوت دارد؛ چرا که با سنگهای نمک تزیین شده و معماری آن، مشابه سایر بخشهای خانه عامری است. روی تختهای این سالن ماساژ، شنهای گرم، نمکهای طبی و بهداشتی قرار داده شده و پرسنل حرفهای، آماده ارائه ماساژهای تخصصی به مهمانان هستند.

هتل عامریها کاشان، سالن همایش 90 نفره، با ورودی مجزا دارد تا آرامش مهمانان مقیم مختل نشود. سالن همایش این هتل، دارای امکانات صوتی و تصویری مناسب است و میتواند برای برگزاری کنفرانسها و گردهماییها مناسب باشد. غرفه صنایع دستی هتل عامریها، در یکی از اتاقهای مجاور حیاط، دایر است و انواع صنایع دستی مختص کاشان، مانند شعربافی، عقیق و ظروف سفالی را به فروش می رساند.

آدرس هتل عامری ها کاشان

.هتل عامریها کاشان، در خیابان علوی، بنبست باستان هفتم و در بافت تاریخی کاشان قرار دارد

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

http://sarayeameriha.com